Blog sobre recuperació de bicicletes clàssiques, història, restauració, documentació...


31 de gen. 2010

OCCHIOMAGICO & CINELLI ?


Vet aquí un cartell publicitari de CINELLI que em va regalar en Josep Monells fa pocs dies. N'estic molt agrait i content, primer per què vaig veure que ell tenia molta estima per aquest cartell. Després perquè no és una cartell publicitari ordinari. Ja es veu. Quan el vaig veure el vaig trobar magnífic, no sé perquè.  Després, a casa, observant la foto /dibuix / aerografia,  vaig estar buscant significats / missatges /intencions... té moltes interpretacions, o no. Cadascú pot trobar la seva.
És com quan tenim un somni i busquem el què ens venia a dir, és tan subjectiu...

Al costat del cartell hi posa en petit: STUDIO ALCHIMIA - OCCHIOMAGICO.  Investigant per la enciclopèdia de zeros i uns vaig descobrir que l'obra original es diu MOBILE i data del 1981. Vaig creure que posteriorment CINELLI hi devia posar el seu nom a dalt pagant els drets d'autor, etc.
L'enigma però segueix sense resoldres, recordo que en Josep em va dir que l'edifici és la fàbrica de Cinelli, i a la bicicleta també es de la mateixa marca... tinc el dubte de si la obra estava feta i Cinelli la va utilitzar o bé si l'obra va ser un encàrreg a priori. (??)



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada